Türkiye’de spor kültürünü yaygınlaştırmak ve çocukları spora teşvik etmek amacıyla 2014 yılında başlattığı Yıldız Anneler Projesi’nin 10. yılında P&G Türkiye, destek verdiği sporcu ve anne sayısını 47’ye yükseltirken, verdiği ilhamla ülkemizde spor yapan çocuk sayısının artmasına da katkıda bulundu. Proje dahilinde her 5 yılda bir gerçekleştirilen Spor Kültürü Araştırması’na göre; 2014’te düzenli spor yapan çocuk sayısı her 10 çocukta 2 çocuktu. 2019’da bu sayı 3 çocuğa ve 2024’te ise 5 çocuğa ulaştı. Araştırma, sporu bir meslek olarak seçmesini isteyen ebeveynlerin sayısının ise 5 yıl öncesine oranla yüzde 18 artarak, yüzde 55’e yükseldiğini ortaya koydu.